Nekem mi a cél?

Sokan úgy mutatkoznak be művészként, hogy ,,Nekem az a célom, hogy te jól érezd magad az én alkotásomtól". Nekem az a célom, hogy a  bennem lévő ,,vágy az alkotásra" valami olyant mondjon el, ami megérinti a szemlélőt.  Neki adva agyagba zárva azt amit közben én magam megélek.
Régen egy kiállításomon egy kedves gyüjtőm azt mesélte, hogy nevet adtak a szobromnak, és a család köszön neki mikor haza tér.
Ó! Gondoltam ez is csak egy fura ,,Csodabogár!" 🤭 De már én is megtanultam  amit ő akkor el akart mondani nekem. Ha a szobraimmal többször tudsz szemkontaktusba kerülni vagy napjában többször rá pillantasz, akkor ,,megszólalnak"... Mesélni fognak! Tükörben még a mozdulatuk is tovább igézi a szemet, mert történetük van. Na nekem ez a cél! Mesélni neked! Mert mint minden művészt engem is kényszer hajt, hogy így érjek el hozzád. Szenvedély kell az élethez, olyan, ami mást is elér!  😀 Mégis vannak olyan szobraim amiket már pénzre sem cserélnék. Várják a nagy elmesélést az útról, hogy én, hogy értem minél tökéletesebb megteremtésükhöz.